-
Milyen fizetési módokat választhatok?
-
CIB BANKKÁRTYÁS FIZETÉS
Webáruházunk a CIB Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. A Webáruház a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a CIB Bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 256 bites TLS titkosítással ellátott fizetőoldalon. Online áruházunkban az alábbi bankkártyákat fogadjuk el: MasterCard, Visa Classic, Maestro és Visa Electron kártyák. Figyelem! A Maestro és Visa Electron kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg a kártya internetes használatát.
Tudj meg többet a bankkártyás fizetésről >>PAYPAL
Amennyiben rendelkezel PayPal regisztrációval, bankkártya adataid megadása nélkül vásárolhatsz online áruházunkban. A megrendelés kiszállítása csak a sikeres fizetés után lehetséges.
Tudj meg többet a PayPal fizetésről >>FIZETÉS BANKI ÁTUTALÁSSAL
Egyenlítsd ki rendelésed banki átutalással. Az átutaláshoz szükséges adatokat - bankszámlaszámunkat, cégnév, valamint a rendelési azonosítót számot - a rendelést visszaigazoló e-mail fogja tartalmazni. A termékek kiszállítása a pénzügyi teljesítés feldolgozását követően lehetséges, melynek elkészüléséről SMS-ben vagy e-mailben tájékoztatunk.
Kérjük a RENDELÉSI AZONOSÍTÓT mindenképpen tüntesd fel az átutalás közlemény rovatában! Rendelési azonosítódat megtalálhatod a rendelést visszaigazoló e-mailben.Utánvétel
Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor szeretnéd kiegyenlíteni, akkor válaszd az "Utánvétel" fizetési módokat. Az utánvétel opció csak bruttó 20.000 Ft kosárérték alatt vehető igénybe. Az utánvét illeték díja
-
Foxpost terminálnál bankkártyával csak bruttó 390 Ft
-
Házhozszállítás - GLS Hungary szállítási módnál bruttó 590 Ft
-
MPL (Magyar Posta) szállítási módoknál utánvétes fizetés nem érhető el.
-
-
-
Milyen kártyákkal fizethetek?
-
Milyen típusú kártyákkal lehet fizetni?
A VISA és a Mastercard dombornyomott kártyáival, ill. egyes VISA Electron, V Pay kártyákkal. A VISA Electron kártyák interneten történő használatának lehetősége a kártyát kibocsátó banktól függ. A CIB által kibocsátott VISA Electron típusú bankkártya használható interneten történő vásárlásra.
Mely bankok kártyái alkalmasak internetes fizetésre?
Minden olyan VISA és Mastercard/Maestro kártyával, mely internetes fizetésre a kártyakibocsátó bank által engedélyeztetve lettek, valamint a kifejezetten internetes használatra hivatott webkártyák.
Lehet-e vásárlókártyákkal fizetni?
Hűségpontokat tartalmazó, kereskedők/szolgáltatók által kibocsátott pontgyűjtő kártyákkal nem lehet interneten fizetni.
Lehet-e co-branded kártyákkal fizetni?
Bármilyen olyan co-branded kártyával lehetséges fizetni, mely internetes fizetésre alkalmas MasterCard vagy VISA alapú kártya.
-
-
Mi a fizetés folyamata?
-
Hogyan működik az online fizetés banki háttérfolyamata?
A vásárló a kereskedő/szolgáltató internetes oldalán a bankkártyás fizetési mód választását követően a fizetést kezdeményezi, melynek eredményeként átkerül a Bank biztonságos kommunikációs csatornával ellátott fizetőoldalára. A fizetéshez szükséges megadni kártyaszámát, lejárati idejét, és a kártya hátoldalának aláíráscsíkján található 3 jegyű érvényesítési kódot. A tranzakciót Ön indítja el, ettől kezdve a kártya valós idejű engedélyezésen megy keresztül, melynek keretében a kártyaadatok eredetisége-, fedezet-, vásárlási limit kerül ellenőrzésre. Amennyiben a tranzakció folytatásához minden adat megfelel, a fizetendő összeget számlavezető (kártyakibocsátó) bankja zárolja a kártyáján. Az összeg számlán történő terhelése (levonása) számlavezető banktól függően néhány napon belül következik be.
Miben különbözik az internetes kártyás vásárlás a hagyományostól?
Megkülönböztetünk kártya jelenlétével történő (Card Present) és kártya jelenléte nélküli (Card not Present) tranzakciókat. A Card Present tranzakció POS terminál eszköz segítségével történik. A kártya lehúzását és a PIN kód beütését követően a terminál kapcsolatba lép a kártyabirtokos bankjával, az engedélyező központon keresztül, és a kártya típusától, illetve a kártya kibocsátójától függően a VISA vagy MasterCard hálózaton keresztül. Itt megtörténik az érvényesség és fedezetvizsgálat (authorizáció). Az előbbi útvonalon visszafelé haladva a POS terminál (illetve a kereskedő) megkapja a jóváhagyást vagy elutasítást. A vásárló aláírja a bizonylatot. A Card not Present olyan tranzakció, melynek lebonyolításakor a bankkártya fizikailag nincs jelen. Ide tartoznak a levélben, telefonon, illetve az elektronikus úton (internet) lebonyolított tranzakciók, amelyek esetében a vásárló (kártyabirtokos) a tranzakciót biztonságos (256 bites titkosítású) fizetőoldalon bekért kártyaadatok megadásával indítja. A sikeres tranzakcióról Ön kap ún. engedélyszámot, mely megegyezik a papír alapú bizonylaton található számmal.
Mit jelent a foglalás?
A tranzakciót a bank tudomására jutásakor azonnal foglalás (zárolás) követi, hiszen a tényleges terheléshez előbb a hivatalos adatoknak be kell érkezniük, mely néhány napot igénybe vesz és az alatt a vásárolt összeg újra elkölthető lenne. Ezért a foglalással a levásárolt vagy felvett pénzt elkülönítik, foglalás alá teszik. A foglalt összeg hozzátartozik a számlaegyenleghez, azaz jár rá kamat, de még egyszer nem költhető el. A foglalás biztosítja azon tranzakciók visszautasítását, melyre már nincs fedezet, noha a számlaegyenleg erre elvben még lehetőséget nyújtana.
-
-
Mit tegyek sikertelen bankkártyás fizetés esetén?
-
Milyen esetben lehet sikertelen egy tranzakció?
Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol a bankkártyát kaptad) által el nem fogadott fizetési megbízás miatt. De bankkártya használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz.
Kártya jellegű hiba:
- A kártya nem alkalmas internetes fizetésre.
- A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott.
- A kártyahasználat tiltott.
- A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláíráscsíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva.
- A kártya lejárt.
Számla jellegű hiba:
- Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához.
- A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.
Kapcsolati jellegű hiba:
- A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbáld meg újra!
- A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbáld meg újra.
Technikai jellegű hiba:
- Amennyiben a fizetőoldalról nem térsz vissza a kereskedő/szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen.
- Amennyiben a fizetőoldalról visszatérsz, de a böngésző "back", "reload" illetve "refresh" segítségével visszatérsz a fizetőoldalra, tranzakciódat a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.
Mi a teendő a fizetési procedúra sikertelensége esetén?
A tranzakcióról minden esetben generálódik egy tranzakcióazonosító, melyet javaslunk feljegyezni. Amennyiben a fizetési kísérlet során tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, kérjük vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.
Miért a számlavezető bankkal kell felvenni a kapcsolatot a fizetés sikertelensége esetén?
A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga.
Mit jelent az, ha bankomtól SMS kaptam az összeg foglalásáról/zárolásáról, azonban a webáruház azt jelzi, hogy sikertelen volt a fizetés?
Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza webáruház internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás feloldásra kerül.
-
-
Biztonságos a bankkártyás vásárlás?
-
Mit jelent a VeriSign és a 256 bites titkosítású TLS kommunikációs csatorna?
A TLS, a Transport Layer Security elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. A CIB rendelkezik egy 256 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Bank-nak a 256 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk a TLS alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program a TLS segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.
A fizetés után figyelmeztetett a böngészőm, hogy elhagyom a biztonsági zónát. A fizetésem biztonsága így garantált?
Teljes mértékben igen. A fizetés folyamata 256-bites titkosított kommunikációs csatornán folyik, így teljesen biztonságos. A tranzakciót követően Ön a kereskedő honlapjára jut vissza, amennyiben a kereskedő oldala nem titkosított, a böngészője figyelmezteti, hogy a titkosított csatornát elhagyta. Ez nem jelent veszélyt a fizetés biztonságát illetően.
Mit jelent a CVC2/CVV2 kód?
A MasterCard esetében az ún Card Verification Code, a Visa esetében az ún. Card Verification Value egy olyan, a bankkártya mágnescsíkján kódolt numerikus érték, melynek segítségével megállapítható egy kártya valódisága. Az ún. CVC2 kódot, mely az Mastercard/Maestro kártyák hátoldalán található számsor utolsó három számjegyében szerepel, az internetes vásárlások során kell megadni.
Mit jelent a Verified by Visa?
A Verified by Visa rendszerben regisztrált Visa kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Visa kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Verified by Visa rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.
Mit jelent a Mastercard SecureCode?
A Mastercard SecureCode rendszerben regisztrált Mastercard/Maestro kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Mastercard/Maestro kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Mastercard SecureCode rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.
Mit jelent a UCAF kód?
MasterCard/Maestro kártyák esetén az Ön kártyakibocsátó bankjától esetlegesen kapott egyedi kód. Ha nem kapott ilyet, hagyja üresen a mezőt.
-
-
Milyen pénznemekben fizethetek?
-
Az árak különböző pénznemekben tekinthetők meg (EUR, HUF), amit a fejlécben lehet beállítani. A fizetések Euróban (EUR) vagy magyar forintban (HUF) teljesíthetők. Kérjük figyelj rá, hogy a számlát ennek megfelelő pénznemben fogjuk kiállítani. Az árak tartalmazzák a 27%-os ÁFÁ-t.
-
-
Mikor kell fizetnem?
-
Web áruházunkban a 3D nyomtatás megkezdése előtt kell fizetni (kivétel utánvétes fizetés esetén). Így bankkártyás illetve PayPal-os fizetés esetén - amennyiben a fizetést elfogadtad - a számládat azonnal megterheljük a termék/szolgáltatás díjának összegével. Banki utalás választása esetén 10 napod lesz a fizetés teljesítésére.
Kérjük vedd figyelembe, hogy az egyedi termék(ek) 3D nyomtatását csak a sikeres fizetés teljesítése után kezdjük el (kivétel utánvétes fizetés esetén), így a szállítási határidő ennek megfelelően eltolódhat!
-
-
Fizethetek az áru átvételekor?
-
Mivel a legtöbb esetben látogatóink/vásárlóink egyedi, személyes igényeinek megfelelő ajándékokat, termékeket rendelnek, amelyek mások számára nem képviselnek ugyanolyan értéket, ezért azokat kifizetetlen (visszaérkezett) megrendelés esetén nem állna módunkban újra értékesíteni. Így a legtöbb esetben a megrendeléskor kell fizetned. Az Utánvétel opciók csak bruttó 20.000 Ft kosárérték alatt vehetők igénybe.
-
-
Miért változnak az árak egy termék módosítása közben?
-
A 3D-s termék konfigurátorban a 3D-s modell tulajdonságainak, paramétereinek változtatása közben a termék ára változhat. A termék ára függhet a kiválasztott 3D nyomtatási anyagtól a 3D-s modell (termék) térfogatától és a felületkezelés típusától.
-
-
Nagyobb mennyiséget szeretnék rendelni, mi a teendőm?
-
Köszönjük, hogy megtisztel bizalmával. Kérjük mentse el a megrendelni kívánt terméket az "Elmentett Termékeim" közé és lépjen kapcsolatba velünk. Igyekszünk egyedi, az Ön számára kedvezőbb ajánlatot adni.
-
-
Adathalász e-mailek?
-
Amennyiben olyan e-mailt kapsz, amelyben látszólag a Manubim kéri, hogy add meg nekünk kártyaadataidat vagy hasonló információidat, felhívjuk a figyelmet, hogy ezeket nem a Manubim küldte. A Manubim kizárólag a Te kérdéseidre válaszul kérhet információt Tőled, vagy ha a rendelésed valamely részlete nem világos, de soha nem kérjük el banki adataidat e-mailen keresztül. Kérjük, ne válaszolj az ilyen kérelmekre. Soha nem kérünk olyat, hogy egy hivatkozásra kattintva adj meg adatokat.
Amennyiben bármikor olyan e-mailt kapsz, amelyben hivatkozáson keresztül kérnek adataid megadására saját biztonságod érdekében, ne válaszolj erre, ne kattints a hivatkozásra, és azonnal töröld a levelet.MI AZ AZ ADATHALÁSZ E-MAIL?
Az adathalász e-mailek célja, hogy ellopják személyazonosságodat és/vagy vírussal fertőzzék a számítógépedet. Személyes adatokat kérnek, gyakran egy hivatkozásra kattintásra szólítanak fel, és olyan weboldalra vagy telefonszámra irányítanak, ahol személyes adatokat kérnek tőled. A hivatkozás gyakran vírussal próbálja megfertőzni a számítógépedet. Ezt követően a személyes információkkal azonnal visszaélnek.
-